perjantai 6. marraskuuta 2009

Ihmettelee / Undrar

Olen niin uusi bloggailia, joten en täysin vielä tämän homman toiminta periaatetta ymmärrä... Miksihän toisten blogien blogilistalla näkyy että olisin viimeksi päivittänyt blogia viime lauantaina?? Vaikka olen senkin jälkeen joka päivä jotain tänne laittanut!?!

No joka tapauksessa haluan jakaa teidän kanssa hauskan näyn jonka perheen isukki näki aamukaffilla torstaina...

Jag är så ny här i bloggvärlden så jag inte helt förstår hur det funkar, jag fattar inte varför det syns i andras blogg att jag har uppdaterad min blogg förra lördag fast jag har skrivit hit varge dag efter den också!?!

I alla fall vill jag visa vad pappan i familjen såg på torsdag morgån...






Poikalapsi rakastaa piirtämistä ja leikkaamista! Nämä ihanat "papukanit" hän oli tarhassa piirtänyt viikon aikana (oikeastaan torstaihin mennessä, perjantaina tuli vielä muutama lisää) :D

Pojken älskar rita och klippa! Dessa fina "papukans" har han ritat i dagis i veckan! :D

2 kommenttia:

Kikka kirjoitti...

Tuossa "ylempänä" juuri mainitsinkin, ettei päivityksesi näy minulle.

Minulla ongelma ratkesi, kun poistin sinut kokonaan sekä muotoilu osion listalta että blogini sivupalkin listalta. Ja sitten uudestaan blogilistalle muotoiluosiossa lisäsin ja taas näkyy.

Siis tiedän mitä tein, en vaan osaa selittää...

joponen kirjoitti...

Mie olen kyllä kans miettiny että miten nämä päivittyy ja ei päivity... Olen ihan ufo näitten kanssa. Mutta kiva kun nyt toimii ja käyt "meillä" vierailulla :)