tiistai 13. heinäkuuta 2010

Luova leikki!

Tällainen on pyörinyt monissa blogeissa ja olen koettanut onneani parissakin :) Elikkäs...

 

Luovien ihmisten yhteisleikki;

lupaan lähettää jotain itsetehtyä viidelle ekalle, jotka jättävät kommentin tähän postaukseen.

Heidän tulee vuorostaan julkaista tämä omassa blogissaan ja lähettää jotain itsetehtyä viidelle ekalle jotka siihen kommentoivat. Sääntönä on että tavaran yms. pitää olla itse tehty ja toimitettu osanottajille vuoden 2010 aikana.

 

Neuvolakortti-koteloita jotka olen ommellut ja lisäilen kauppaani vielä tämän päivän aikana :)

4 kommenttia:

Kikka kirjoitti...

Minun blogissani ainakin mahduit mukaan!! Mulla pitäisi vielä olla yhteystiedot tallella, ennemmin tai myöhemmin laitan postia tulemaan :)

Jos olisin jo omat tekeleeni lähettänyt, niin sinun leikkiisi ilmottautuisin. Ehkä kuitenkin ekat viisi alta pois...

Lucy Fur kirjoitti...

Mnää otan haasteen vastaan!

Osoitetta voin lähetellä s.postiisi myöhemmin?

joponen kirjoitti...

Huippua Wilma :) Aina kannattaa napata haasteet matkaan..

Mun s.posti on johanna@keltainensukellusvene.fi

joponen kirjoitti...

Niin siis Vilma piti kirjottaa, mutta automaattisesti tulee W kun pienen kummityttöni nimi on Wilma :)